fredag 13. september 2013

Random pics!


Igjen viser jeg gamle arkiv bilder...
Denne gangen bilder fra spisestuebordet med forskjellig styling i fjor høst.
Jeg lever egentlig i nuet og ser sjelden igjennom gamle bilder.
Men det var morsomt å se hvor forskjelling det har vært ;)
Har du noen favoritter av disse bildene?



 Day lysestake, Kâhler vase


  House doctor lamper, Kâhler vaser, TineK lysestaker, bilde og bokser på hylla fra Kremmerhuset.



 Lavendel i betong urne



 DIY betong lysestaker, mugtail og sølvtråplante



  TineK kopp, notatbok fra søstrene Grene, tekanne fra Kid, vaffel gryteunderlag fra Bazar



 Tine K keramikk



Kantareller (nam nam) DIY norgesglass hanker av belte.



God Helg Flotte Lesere :)

Klem

9 kommentarer:

  1. Flotte bilder. Nr. 6 ble min favoritt!!
    Goooo'helg:)

    Annelise

    SvarSlett
  2. Så fint! Likte godt den store betongkrukken ;)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Alle var superfine, men siden jeg er i høstmodus passer det siste best alkurat nå! :) ha en fin helg!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder - gøy å se forskjellig styling av det samme bordet:)
    Skal jeg bli nødt til å velge, så blir det nok nr. 7:)

    En finfin helg til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder!!
    Syntes det var kjekt at du delte gamle bilder,mye inspirasjon:))
    Ha en fortsatt fin helg:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  6. tja.....nå har jeg sett på alle disse flotte bildene, men jeg kan ikke plukke ut 1, for jeg synes alle var fantastiske!

    klem tone

    SvarSlett
  7. Så mange fine bilder...
    Jeg velger nok bilde nr. 1.

    Klem Inger

    SvarSlett
  8. Her
    Var alle bildene flotte men likte veldig godt det øverste:)og nr to og tre og!her er det så høst ute med regn og blåst så glad eg kan holde meg innendørs:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Likte alle, men best det nederste :) Fikk lyst til å sette meg ned ved bordet og spise, enda jeg ikke liker kantareller hehe

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)