onsdag 6. juni 2012

Til alle dere... og en kopp healende te


Må lage ett eget innlegg til ALLE dere søte, snille mennesker der ute.
Til alle mine følgere, alle som tar seg tid til å kommenterer og alle dere som gir meg massevis med inspirasjon
Tusen takk for varme og gode ord! 
Jeg er ydmyk og takknemlig.
Det er utrolig givende å blogge og enda mer når dere finnes, setter stor pris på alle sammen!

Tusen Takk!





 Så til tekoppen ;)
Min mamma har en vidunderkur for kriblende hals og innkommende forkjølelse.

Varmt vann ( selvfølgelig ;) )
Sitron
Sukker eller honning
Malt sort pepper
Evt noen skiver ingefærrot

Dette kan du jo også ha i en valgfri te om du vil.
Jeg antar at det er sitronen og pepperen som er magiske virkemidler!






 By Nord te, gammel loppis tekanne og kopp og tesil fra Indiska.






Kjøkkenhylle med verdens vakreste blomst, Peonen!



Gammel arvet teboks, rusten og akkurat passe sjarmerende :)


Nyt kvelden og kansje tekoppen ;)

Klemmer

 


4 kommentarer:

  1. Så mange fine ting på kjøkkenet ditt! Peoner er nydelige:)
    Kjempeflott uteplass i innlegget under her også:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så mange fin ting på kjøkkenet ditt! Og tusen takk for tips ;))
    Veldig flott blogg du har, legger meg til som ny følger, så "snakkes" vi ;))
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Synes tekoppen din var så veldig søt...
    og den lille tesilen var bare helt vidunderlig og nusselig!
    Må nok en tur på indiska jeg nå :-)
    Ha en fin kveld videre!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. Kjempeinspirerende bilder, og herlige farger :)

    Likte tekannen utrolig godt - nesten synd den var et loppefunn :P
    Gleder meg til å følge deg videre!

    Gina

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)